Elektromos kerékpár átépítőkészlet, Tongsheng TSDZ8 48V, 750W
Új elektromos kerékpár átépítőkészlet - 2024 !!!
A TSDZ8 a TSDZ2B továbbfejlesztett változata, a Tonghseng legújabb fejlesztésű, 3. generációs terméke.
- továbbfejlesztett nyomatékérzékelő - stabilabb és érzékenyebb működés
- továbbfejlesztett motorhűtési technológia - stabilabb teljesítmény és hosszabb élettartam
- lánctányér 16,3 mm-es eltolással (offset) - jobb láncvonal
- továbbfejlesztett hajtókar - Q tényező javulás
- továbbfejlesztett szabadonfutók a hajtásrendszerben - hosszabb élettartam
A középmotoros, integrált nyomatékszenzoros elektromos kerékpár átépítőkészlet, illetve az ilyen rendszerű
elektromos kerékpárok (pedelec) a kategória felső szegmensét képviselik, ezen elektromos kerékpárok fejlettebb technológiával rendelkeznek, használatuk lenyűgöző kerékpáros élményt nyújt.
Műhelyünk éppen ezért kizárólag csak ebbe a kategóriába tartozó átépítőkészleteket forgalmazza és ezen átépítőkészleteket alkalmazza a hagyományos kerékpárok turbósítására is.
A Tongsheng, a nyomatékszenzoros motorvezérlésű középmotorjaival évek óta jelen van a piacon
- mára már a harmadik generációs fejlesztésüket kínálják -, kiforrott, bevált technológiát képviselnek. A Tongsheng motorok mind teljesítményben, mind pedig nyomatékban a legerősebb gyári kerékpárokkal vetekednek (sok esetben meg is haladják azokat) és velük ellentétben a 25km/h-ás sebességlimit menüből akár 60 km/h-ra is módosítható.
Specifikáció:
Működtető feszültség: 48 V
Teljesítmény: 750 W névleges (1200 W csúcs)
Rásegítési fokozatok száma: 4
Vezérlő legnagyobb áramfelvétele: 15 A
Nyomaték: max. 140 Nm
Elérhető maximális sebesség: 45-55 km/h.
Nettó tömeg: 6,4 kg
Középcsapágyház min. belső átmérő: 33,5 mm
Középcsapágyház szélesség: 68 mm - 73 mm
Vízállóság: IP54
Jótállás: 2 év.
A készlet tartalma:
- TSDZ8 középmotor,
- választott kijelző,
- 44 fogas első lánckerék,
- 2 db hajtókar,
- sebességérzékelő,
- gyorskötözők,
- szükséges kábelek, csavarok, kellékek,
- választott akkumulátor
Figyelem!
A középcsapágyház belső átmérője nem lehet 33,5 mm-nél kisebb, szélességének pedig 68-73 mm közé kell esnie. A szabványos kerékpárvázak 95%-a megfelel ezen kritériumnak, de mindenképpen vásárlás előtt meg kell győződni a pontos értékekről.
Biztonsági okokból a vezérlő bekapcsolásakor a pedált nem szabad terhelni (forgatni vagy a lábat rajta tartani), mert a vezérlő letilt és csak újbóli ki-be kapcsolás után engedélyezi a motor indítását.
EU-s előírás alapján akkor minősül az elektromos kerékpár kerékpárnak, ha az erőforrása 250 W, vagy annál kisebb teljesítményű, az elektromos rásegítés 25 km/h sebesség felett megszűnik, ill. nincs rajta "gázkar". Ellenkező esetekben segédmotoros kerékpárnak minősül.
Közúton az átalakított elektromos kerékpár teljesítményét és sebességlimitjét menüben a határérték alá tudjuk állítani. Gázkar felszerelése nem szükséges, mert a kiváló nyomatékszenzoros kivitel ezt feleslegessé teszi, ezért a hozzávaló gázkart nem is forgalmazzuk. Opció még közúton segédmotoros kerékpárként használni (biztosítás, bukósisak).