Elektromos kerékpár átalakítás - TurbóBringa Műhely
30.000 FtOriginal price was: 30.000 Ft.25.000 FtCurrent price is: 25.000 Ft.
Elektromos kerékpár átalakítás - TurbóBringa Műhely
Elektromos kerékpár átalakítás során meglévő kerékpárodat elektromossá alakítjuk egy erős, nyomatékszenzoros középmotor és egy nagy kapacitásúLi-Ion akkumulátor beépítésével. A végeredmény egy kiváló elektromos kerékpár - pedelec - lesz, ami lenyűgöző kerékpárosélményt nyújt használójának. A szolgáltatást kizárólag csak a nálunk vásárolt termékek mellé tudod igénybe venni ennek a terméknek a kosárba helyezésével.
Ha ezt a szolgáltatást megrendeled, felhívunk és egyeztetünk. Az átalakítandó kerékpárod telephelyünkre történő szállítását, valamint az átalakított - immár elektromos - kerékpárod elszállítását Neked kell megoldanod.
Középmotorjaink a kerékpár középcsapágyának helyére kerülnek beépítésre. A kerékpárváz ezen részének a szélessége 68 és 73 mm közé kell essen, a belső átmérő pedig nem lehet kevesebb 33,5 mm-nél.
A beépítés során az első váltó leszerelésre, a lánctányér, a középcsapágy és a hajtókarok cserére kerülnek.
Fontos megjegyezni - lévén használt kerékpárt alakítunk át - hogy elképzelhető a lánc és a hátsó fogaskeréksor cseréjének szükségessége is. A láncod aktuális állapotát (megnyúlását) az állapotfelmérés során bevizsgáljuk és amennyiben szükséges az említett alkatrészek cseréje ajánlatot teszünk. Ezek árát az átalakítás nem tartalmazza.
Elektromos kerékpár átalakítás előnyei:
Ha úgy döntesz, hogy ilyen módon teszel szert egy igazi pedelecre, akkor az alábbi előnyöket élvezheted:
Az alap kerékpár már hozzád van igazítva méretben és minőségben, geometriáját már megszoktad.
Csak a plusz erőért adsz ki pénzt.
A végeredmény – az elkészült pedelec – garantáltan lenyűgöző kerékpáros élményben fog részesíteni.
Így jóval olcsóbban jössz ki, mintha gyári elektromos kerékpárra költenéd a pénzed.Ha az átépítendő géped elfogadható minőségű:
Akkor az elkészült pedelec minőségben, motor teljesítményben és nyomatékban, akkumulátor kapacitásban messze jobb lesz a 4-600 ezer Ft-os áruházi, többnyire gyenge minőségű alapgépekre épített, hátsó agymotoros kerékpároknál.
Simán felveszi a versenyt az 1-3 millió Ft-os gyári középmotoros, nyomatékszenzoros gépekkel.
Tapasztalatból állíthatjuk, hogy az elektromos kerékpár átalakítás során a végeredmény a középmotoros, nyomatékszenzoros kivitelnek és az óriási (80 vagy 140 Nm) nyomatékú motornak köszönhetően lenyűgöző.