elektromos kerékpár átépítés

Nyomatékszenzoros középmotor Tongsheng TSDZ2B 48V 500W

Original price was: 200.000 Ft.Current price is: 180.000 Ft.

Nyomatékszenzoros középmotor, Tongsheng TSDZ2B  48V, 500W

 nyomatékszenzoros középmotor és az ezzel szerelt elektromos kerékpárok (pedelec) a kategória felső szegmensét képviselik, ezen elektromos kerékpárok fejlettebb technológiával rendelkeznek, használatuk lenyűgöző kerékpáros élményt nyújt. Műhelyünk éppen ezért kizárólag csak ebbe a kategóriába tartozó elektromos kerékpár motorokat forgalmazza és ezen motorokat alkalmazza a hagyományos kerékpárok turbósítására is. A Tongsheng, a nyomatékszenzoros középmotorjaival évek óta jelen van a piacon - mára már a harmadik generációs fejlesztésüket kínálják -, kiforrott, bevált technológiát képviselnek. A Tongsheng motorok mind teljesítményben, mind pedig nyomatékban a legerősebb gyári kerékpárokkal vetekednek (sok esetben meg is haladják azokat) és velük ellentétben a 25km/h-ás sebességlimit menüből akár 45km/h-ra is módosítható.

Specifikáció:

Működtető feszültség: 48V Teljesítmény: 500 W névleges (750 W csúcs) Rásegítési fokozatok száma: 4 Vezérlő legnagyobb áramfelvétele: 15 A Nyomaték: max. 80 Nm Elérhető maximális sebesség: 45 km/h. Nettó tömeg: 4,2 kg Középcsapágyház min. belső átmérő: 33,5 mm Középcsapágyház szélesség: 68 mm - 73 mm Vízállóság: IP54 Jótállás: 2 év.

A készlet tartalma:

- TSDZ2B 48V, 500W középmotor,

- választott kijelző,

- 42 fogas első lánckerék,

- 2 db hajtókar,

- sebességérzékelő,

- gyorskötözők,

- szükséges kábelek, csavarok, kellékek,

Figyelem! A középcsapágyház belső átmérője nem lehet 33,5 mm-nél kisebb, szélességének pedig 68-73 mm közé kell esnie. A szabványos kerékpárvázak 95%-a megfelel ezen kritériumnak, de mindenképpen vásárlás elött meg kell győződni a pontos értékekről. Biztonsági okokból a vezérlő bekapcsolásakor a pedált nem szabad terhelni (forgatni vagy a lábat rajta tartani), mert a vezérlő letilt és csak újbóli ki-be kapcsolás után engedélyezi a motor indítását. EU-s előírás alapján akkor minősül az elektromos kerékpár kerékpárnak, ha az erőforrása 250 W, vagy annál kisebb teljesítményű, az elektromos rásegítés 25 km/h sebesség felett megszűnik, ill. nincs rajta "gázkar". Ellenkező esetekben segédmotoros kerékpárnak minősül. Közúton az átalakított elektromos kerékpár teljesítményét és sebességlimitjét menüben a határérték alá tudjuk állítani. Gázkar felszerelése nem szükséges, mert a kiváló nyomatékszenzoros kivitel ezt feleslegessé teszi, ezért a hozzávaló gázkart nem is forgalmazzuk. Opció még közúton segédmotoros kerékpárként használni (biztosítás, bukósisak).

Megosztás

TurbóBringa Műhely
Függetlenül ellenőrzött
4.83 boltértékelés (21 vélemény) | 5.00 termék értékelés