Nyomatékszenzoros középmotor, Tongsheng TSDZ2B 48V, 500W
A nyomatékszenzoros
középmotor és az ezzel szerelt elektromos kerékpárok (pedelec) a kategória felső szegmensét képviselik, ezen elektromos kerékpárok fejlettebb technológiával rendelkeznek, használatuk lenyűgöző kerékpáros élményt nyújt.
Műhelyünk éppen ezért kizárólag csak ebbe a kategóriába tartozó elektromos kerékpár motorokat forgalmazza és ezen motorokat alkalmazza a hagyományos kerékpárok turbósítására is.
A Tongsheng, a nyomatékszenzoros középmotorjaival évek óta jelen van a piacon - mára már a harmadik generációs fejlesztésüket kínálják -, kiforrott, bevált technológiát képviselnek. A Tongsheng motorok mind teljesítményben, mind pedig nyomatékban a legerősebb gyári kerékpárokkal vetekednek (sok esetben meg is haladják azokat) és velük ellentétben a 25km/h-ás sebességlimit menüből akár 45km/h-ra is módosítható.
Specifikáció:
Működtető feszültség: 48V
Teljesítmény: 500 W névleges (750 W csúcs)
Rásegítési fokozatok száma: 4
Vezérlő legnagyobb áramfelvétele: 15 A
Nyomaték: max. 80 Nm
Elérhető maximális sebesség: 45 km/h.
Nettó tömeg: 4,2 kg
Középcsapágyház min. belső átmérő: 33,5 mm
Középcsapágyház szélesség: 68 mm - 73 mm
Vízállóság: IP54
Jótállás: 2 év.
A készlet tartalma:
- TSDZ2B 48V, 500W középmotor,
- választott kijelző,
- 42 fogas első lánckerék,
- 2 db hajtókar,
- sebességérzékelő,
- gyorskötözők,
- szükséges kábelek, csavarok, kellékek,
Figyelem!
A középcsapágyház belső átmérője nem lehet
33,5 mm-nél kisebb, szélességének pedig 68-73 mm közé kell esnie. A szabványos kerékpárvázak 95%-a megfelel ezen kritériumnak, de mindenképpen vásárlás elött meg kell győződni a pontos értékekről.
Biztonsági okokból a vezérlő bekapcsolásakor a pedált nem szabad terhelni (forgatni vagy a lábat rajta tartani), mert a vezérlő letilt és csak újbóli ki-be kapcsolás után engedélyezi a motor indítását.
EU-s előírás alapján akkor minősül az elektromos kerékpár kerékpárnak, ha az erőforrása 250 W, vagy annál kisebb teljesítményű, az elektromos rásegítés 25 km/h sebesség felett megszűnik, ill. nincs rajta "gázkar". Ellenkező esetekben segédmotoros kerékpárnak minősül.
Közúton az átalakított elektromos kerékpár teljesítményét és sebességlimitjét menüben a határérték alá tudjuk állítani. Gázkar felszerelése nem szükséges, mert a kiváló nyomatékszenzoros kivitel ezt feleslegessé teszi, ezért a hozzávaló gázkart nem is forgalmazzuk. Opció még közúton segédmotoros kerékpárként használni (biztosítás, bukósisak).